فریزلینڈ کمپینا اینگرو پاکستان لمیٹڈ کانصف سال 2024 کے مالی نتائج کا اعلان

فریزلینڈ کمپینا اینگرو پاکستان لمیٹڈ (FCEPL) نے سال کی پہلی ششماہی کے مالی نتائج کا اعلان کیاجو 30 جون 2024 کو مکمل ہوا۔ مشکل معاشی حالات کے باوجودکمپنی نے 17% ترقی حاصل کی (ریونیو 55.0 ارب روپے جبکہ گزشتہ سال اسی مدت کے دوران 47.0 ارب روپے تھا)جو ایک سازگار پورٹ فولیو مکس، مؤثر مارکیٹ سرمایہ کاری اور تقسیم کے توسیع کی وجہ سے ممکن ہوئی۔
 
کمپنی نے اجناس اور توانائی کی قیمتوں پر مہنگائی کے دباؤ کے باوجود مجموعی منافع میں 16% اضافہ دیکھا اور مجموعی مارجن برقرار رکھے۔
 
تاہم، ٹیکس کے بعد منافع میں 6% کی کمی واقع ہوئی (1.26 ارب روپے جبکہ گزشتہ سال اسی مدت کے دوران 1.33 ارب روپے تھا) جو شرح سود میں نمایاں اضافے کی وجہ سے ہوا۔






ڈیری بیسڈ پراڈکٹ سیگمنٹ:


اس شعبے نے 48.87 ارب روپے کا ریونیو رپورٹ کیا جو گزشتہ سال کی اسی مدت کے مقابلے میں 18% کی ترقی ظاہر کرتا ہے۔
 
اولپرز UHT نے "ہپی صبح"مہم کے ساتھ اہم پوائنٹس جیسے ٹی وی، ڈیجیٹل اور ان اسٹور میں اپنی موجودگی کو برقرار رکھا۔ صارفین کے تمام متعلقہ پوائنٹس پر مستقل کوششوں نے اولپرز کی مارکیٹ اور ایکوئٹی لیڈرشپ کو مضبوط کیا ہے۔
ویلیو ایڈڈ برانڈز جیسے اولپرز کریم، اولپرز چیز، دوبلا اور تڑکا نے مقابلہ کے باوجود حجم میں اضافہ جاری رکھا۔

فروزن ڈیسرٹس سیگمنٹ:


سال کی مشکل شروعات کے باوجود اس شعبے نے 6.16 ارب روپے کا ریونیو رپورٹ کیا جو گزشتہ سال کی اسی مدت کے مقابلے میں 13% کی ترقی ظاہر کرتا ہے۔
 
یہ ترقی ہماری نئی مہم"واہ بھرے ڈیسرٹس" کے ذریعے برانڈ کے پیچھے مسلسل سرمایہ کاری اور روایتی تہواروں سے باہر کھپت کے مواقع پیدا کرنے اور بہترین ان اسٹور کارکردگی کے نتیجے میں ممکن ہوئی۔

فنانشل پرفارمنس:


کمپنی کی مالی کارکردگی 30 جون 2024 کو ختم ہونے والے تین ماہ کے لیے درج ذیل میں خلاصہ کی گئی ہے:


Half Year ended Variation
(Rs. in million) 2024 2023


Net Sales 55,024 47,015 17%
Operating Profit 4,003 3,873 +3%
% of sales 7.3% 8.2% -96 bps
Profit / (Loss) after tax 1,253 1,326
% of sales 2.3% 2.8% -54 bps
Earnings / (Loss) per share (Rs.) 1.63 1.73


فیوچر آوٹ لک:
)پیک شدہ دودھ پر سیلز ٹیکس – یکم جولائی 2024 سے مؤثر(
فنانس ایکٹ 2024 کے ذریعے حکومت نے پیک شدہ دودھ کی فروخت پر 18% سیلز ٹیکس عائد کیا ہے۔ اس قانونی تبدیلی کے نتیجے میں پیک شدہ دودھ کی قیمتوں میں نمایاں اضافہ ہوا ہے۔ چونکہ دودھ ایک ضرورت ہے اسکی قیمت میں اضافے سے صارفین پر مزید مالی دباؤ پڑے گا جو پہلے ہی خریداری کی طاقت میں کمی کا سامنا کر رہے ہیں۔
مزید برآں، اس تبدیلی نے پیک شدہ دودھ اور کھلا دودھ کے درمیان فرق کو بڑھا دیا ہے جس پر کوئی ٹیکس نہیں ہے اور نہ ہی کوئی ضابطہ۔ اس فرق کی وجہ سے صارفین کھلے دودھ کی طرف جا سکتے ہیں جس سے عوامی صحت اور حفاظت پر اثرات مرتب ہو سکتے ہیں کیونکہ کھلے دودھ پر سیلز ٹیکس عائد نہیں کیا گیا اور کوئی باضابطہ ریگولیشن بھی نہیں ہے۔
کمپنی پاکستان ڈیری ایسوسی ایشن کے ذریعے متعلقہ اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ فعال طور پر رابطے میں ہے تاکہ اپنی پوزیشن کو بیان کرے اور انہیں اس وسیع اثرات سے آگاہ کرے کہ یہ ٹیکس حکومت کی مختلف ترجیحات پر کیسے اثر انداز ہو گا جن میں سب کے لیے غذائیت کو یقینی بنانا اور دستاویزی معیشت کو وسعت دینا شامل ہے۔
فریزلینڈ کمپینا اینگرو پاکستان لمیٹڈاپنی مارکیٹ پوزیشن کو برقرار رکھنے اور اپنے صارفین کے لیے مصنوعات کے اعلیٰ معیار کو یقینی بنانے کے لیے پرعزم ہے۔ کمپنی صارفین کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے مارکیٹ میں اقدامات کے ذریعے اور متعلقہ مصنوعات کی تجاویز پیش کرتے ہوئےویلیوچین میں کارکردگی بڑھانے اور سرمایہ کاری کو بہتر بنا کر کاروبار کی مجموعی مالی صحت کو بہتر بنانے کے لیے کوششیں جاری رکھے گی اور ہمارے شیئر ہولڈرز کے لیے زیادہ قدر پیدا کرے گی۔
اپنی عالمی مہارت اور 150 سال کی وراثت کا فائدہ اٹھاتے ہوئے، فریزلینڈ کمپینا اینگرو پاکستان لمیٹڈصفائی، غذائی حفاظت اور پائیداری کے اعلیٰ ترین معیاروں پر پرعزم ہے اور روزانہ لاکھوں پاکستانیوں کو محفوظ، سستے اور غذائیت سے بھرپور ڈیری مصنوعات فراہم کرنے کے لیے وقف ہے۔

0/کمنٹس:

جدید تر اس سے پرانی